»Prva stvar, ki jo vsebuje besedilo in ki jo vsi poznamo, ne samo mi, ki tu sedimo, ampak tudi tisti, ki sedijo tamle zadaj, in jih ne vidite kot nas, v končni fazi pa tudi vi gledalci, je strast.«
»Šla sem na kavarniški sestanek z Jernejem Šugmanom, ki se je navdušil. Prebral je nekaj besedil in potem sva našla predlogo, ki govori o tem, kar vse nas, ki se s tem ukvarjamo, najbolj zanima, ki bi torej govorila o igralskem poklicu, o osnovnem poklicu v gledališču.«
»Dramatik v besedilu ne ponuja nasvetov, kako se spopasti s smrtjo, ki nas vse čaka.«
»To je res besedilo, ki se loti toliko različnih tem, da sem se na začetku spraševala, kako bomo to naredili, toliko različnih nivojev je v njej.«
»Prometnik odda 3–4 klice o odhodu vlaka in mora opozoriti delavce v bližini, a preden jih pokliče, je vlak že zdavnaj mimo.«
»Zanima me ne toliko konkretna vloga kot delo z ljudmi, ki nosijo v sebi strast do teatra, strast do ustvarjanja.«
»Pravzaprav gre za spoznanje, da smo sedeli na napačnem vlaku, ki pelje v napačno smer, proti Budimpešti in proti iliberalni demokraciji.«
»V predstavi režiserja Marcena se magija besedila prepleta z magijo odra in ponuja vpogled v pogum in vztrajnost mladega protagonista, ki bo s svojo močno voljo in željo ponovno prebudil sivino zimskega časa in jo pretopil v praznično barvitost zimskega vzdušja.«
»So ujetniki svojih strasti in ne zavedajo se, da je zunaj epidemija kolere.«
»To je strast, ki me je požrla. V tem neskončno uživam.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju